Donanım & Driver
![]() |
Başlık | Konu Bilgileri | Son Mesaj | İstatistikler | |
|---|---|---|---|---|---|
| DVD im 0 bayt gorunuyor | Kyu
Tarafından 24/Kas/08 19:09 |
Kyu
24/Kas/08 19:28 |
2255 Hit 5 Mesaj |
||
| anakart hakkında | theone21_9
Tarafından 24/Kas/08 13:49 |
spybreak
24/Kas/08 13:55 |
868 Hit 2 Mesaj |
||
| PCI - Express Ekran Kartı Önerileriniz. | narkozMRT
Tarafından 24/Kas/08 10:22 |
streetw1se
25/Kas/08 12:19 |
860 Hit 5 Mesaj |
||
| Pc"m Açılmıyor.. | Pc-ErrOr
Tarafından 23/Kas/08 16:40 |
karakutu
07/Ara/08 16:48 |
803 Hit 2 Mesaj |
||
| bilgisayarım xp cd sini ve bir çok cd yi okumuyor (boot olarak ta) | SeRDaR
Tarafından 23/Kas/08 14:53 |
SeRDaR
23/Kas/08 15:14 |
1676 Hit 3 Mesaj |
||
|
Elektrikler kesildi. Şimdi PC açılmıyor...:(
1 2 3 4 |
BRK35
Tarafından 23/Kas/08 11:13 |
BRK35
10/Ara/08 13:37 |
10597 Hit 38 Mesaj |
||
| pc bağlantı paylaşım | Wizard
Tarafından 22/Kas/08 23:30 |
Martech
23/Kas/08 00:37 |
745 Hit 3 Mesaj |
||
| 17 inc vestel lcd diriver lazim | sansar55
Tarafından 22/Kas/08 22:24 |
HeadBanger
22/Kas/08 22:28 |
937 Hit 2 Mesaj |
||
| xp de kablosuz ağ kurma sorunu | yeyah3181
Tarafından 22/Kas/08 22:20 |
nickneyime
23/Kas/08 02:45 |
1832 Hit 5 Mesaj |
||
| Dvd yürütme sounu | Wizard
Tarafından 22/Kas/08 20:24 |
karakutu
07/Ara/08 16:53 |
859 Hit 2 Mesaj |

